Tentang Diaa -.-


Assalamualaikum guys, sorry dah lama tak update blog kan. Blog ni pun tak ramai yang tahu, hewhew. So harini macam teringin pula nak update, hikhik.

Walau ku tahu kau tak sempurna, tak kan membuat aku jauh darimu. Apa adanyaa, ku kan tetap setia kepadamu. Semenjak dua menjak ni, lagu ni bermain main je kat kepala otak aku ni. Kenapa entahhh, haihh. Haha. Weyy , mungkinkah aku dah jatuh cinta? Perasaan apa ni weyy?  YaAllah, aku mohon petunjuk-Mu yaAllah. Amin. Sekiranya dia benar jodohku, aku mohon kau satukan  lah hati kami. Jika tidak, berilah jalan yang terbaik agar kami tidak saling menyakiti kelak. Jika benar ada perasaan cinta dalam diri aku pada waktu  ini, aku mohon Engkau kekalkan lah rasa cinta ini yaAllah.

YaAllah, sesungguhnya aku sangat takut untuk bercinta lagi. Hati ini amat berat untuk menerima mana mana lelaki. Untuk itu, aku mohon Engkau lembutkan lah hati aku. Tapi cinta itu satu anugerah yang semua orang miliki. Kalau takde rasa cinta macam mana kan. Hehe. Entahlahh, buat masa sekarang ni aku taknak fikir sangat. Kalau ada jodoh aku dgn si diaa, ada lah kan. Heee. Tp taktahuu mcm mana nak describe perasaan ni weyy. Hadoyyy. Hmm. Aku suka kat dia ke ekk? Dia dah ckp yg dia sukakan aku. Tu lahh, kalau ada jodoh tak ke mana kann. Hee. So biar je lah masa yg tentukan. Aku patut berdoa je sekarang, hewhew. Berdoa tu kan senjata orang mukmin. Kuikui -.-”

Kalau benar ada rasa cinta antara kami, aku mohon jangan Engkau jauhkan hati kami yaAllah. Satukan lah hati kami. Tunjuk kan lah kami jalan yang benar.

Biarlah nama dia rahsia aku je, tak perlu bgtahu kan. Dia cool. Aku suka cara diaa. Heee. Entah kenapa ekk. Raya ni dia plan nak datang rumah aku. And of course aku pun kena lah datang rumah dia jugak kan. Hewhew. Semoga satu hari nanti Allah tunjuk kan aku jalan. Awak, kalau saya cakap saya suka awak mcm mana ekk? Then apa yang patut saya buat? Heee. Saya dah lama single awak. Then, saya ni tak pandai ohh nak layan lelaki. Cukup sederhana je. Tp insyaAllah saya boleh jadi yang terbaik untuk awak. insyaAllah saya boleh setia dengan awak. Saya akan terima semua kekurangan awak. And hopefully awak pun dapatlah terima semua kelemahan dan kekurangan saya.

Saya ni nak perhatian je. Tak lebih dari tu pun. Hewhew. Perempuan kan, apa lagi yg dia nak selain perhatian. Cehh , hahaha. Cukuplah kalau awak dapat faham saya. Terima baik buruk saya. Heee. Okay done, sampai sini je kot. Hewhew. Nanti nanti update lagi. Winkwinkk -.- Wasalamm